Szereléés:)

 2013.04.28. 23:55

ÜdVW:) Már megint szereltünk:) 

A most leírtam múlthét kedden történtek, de mivel az előző hét zh-kban sűrű volt, ezért nem volt időm írni;)

A probléma a következő volt: 1. nem indult a kocsi 2. nem ment jól 3.ömlött a gázolaj a motorból.

Mivel ez már túl bonyolult dolognak tűnt nekem, ezért felkerestem egy szerelőt, akivel még a szilveszteri találkozón beszélgettem, és mutatott egy motort amit Ő csinált meg. Háát ott a hidegben pöccre indult és szépen járt, úgyhogy engem meggyőzött:) 

Kicsit messze lakik innen, de úgy tűnik megérte lemenni. Kiderült, hogy a tavaly novemberben feltett vezérműszíj túl feszes. Nagyon-nagyon nagyon meg volt húzva. Még hidegen is pengett, de háát melegen ez csak fokozódott:( Ez elhúzta az adagoló tengelyét, amiben tönkrementek a réz perselyek, meg a tömítések? és ott levegősödött le, meg folyt ki a gázolaj. Na itt kicsit pipa lettem a srácra aki a vezérműszíjat cserélte, de ez van. Szerencsére épp volt egy felújított adagoló amit nem vittek el, így azt megkaptam én. 

A szerelés úgy nézett ki, hogy reggel bementem a suliba a busszal:

Utána rohantam ki Ráckevére , de odaértem rendben. Azt gondoltam, hogy majd kelleni fog a segítségem, de nem kellett, így tökéletesen tudtam figyelni, hogy mit-hogy kellene csinálni. Háát nem egy egyszerű dolog, de azért megtanulhatónak tűnik. Bár nagyon remélem, hogy nem lesz vele már több gond.

Így nézett ki a motor a bontáskor:

Itt még csak a vezérműszíj takarója lett levéve.

Itt már kezdett bontódgatni:)

Így nézett ki a régi adagoló kivétel után: 

Az adagoló tetején az a nagy kerek izé, egy szelep, ami akkor lép működésbe, amikor a turbó tol, és ilyenkor plusz levegőt ad a motornak. Mivel az én régi szelepem már át volt lyukadva, így ebből is egy felújított került be. 

Miután kész lett, mentem vele egy kört. Sokkal jobban megy, és a hangja is más egy kicsit, de nem kifejezetten szebb. Háát most ilyen és kész. Megint csattog a féltengelyem, és az első kerék is kotyog egy kicsit, ami azért bosszantó mert nincs még egy éve sem, hogy a csapágyak ki lettek cserélve...:( gondolom nem kell mondani, hogy ugyan az a srác csinálta, aki a vezérműszíjat:( majd szétszedem és megnézem, h mi a helyzet:) 

Anyagilag nem kicsit volt most megterhelő ez a kis játék, de most még van lehetőségem kicsit költeni rá, később nem tudom, h hogy lesz. Az adagoló 45 k volt a szerelő 5 k-t kért. Szerintem ez az utóbbi nagyon baráti, és nem tudok elég hálás lenni érte, főleg hogy ebbe még benne van egy előszűrő, egy szelep, meg miegyéb. ja igen, a szerelés közben kiderült, hogy kicsit mocskos az üzemanyag ellátó rendszer. Összesen az üzemanyaggal meg gázolajszűrővel, azért >60 ba került ez a kis játék...:)

Így nézett ki az egyik csatlakozó:

A lyuknál látszik a fekete dzsuva. Az egész tank ilyen. Fel lett téve egy előszűrő, de már most rengeteg kosz van benne, úgyhogy nemsokára le kell venni a tankot és ki kell mosni:( Sajnos olyan képem most nincsen ami a szerelés utáni állapotokat mutatja, de holnap fotózok majd és teszek fel:)

Kicsit kusza lett ez a poszt, de már elég fáradt vagyok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvwencbusz.blog.hu/api/trackback/id/tr25251820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ékszíj 2013.04.30. 08:04:27

Jó kis verda, elég szép állapotban van!

ekszij.uhh.hu/

C@raVWelle 2013.05.02. 10:19:21

Köszönöm, igyekszem nagyon vigyázni Rá:)
süti beállítások módosítása